zaterdag 17 januari 2009

foto's van nieuw werk januari 2009.










Harde textiel van Joke Mieloo - van Woudenberg.

Hier zijn foto’s te zien van mijn nieuwste creaties.

Ongeveer 10 jaar maak ik objecten van harde textiel.
Heerlijk om de textiel te plakken en te kneden.
Vorm, textuur en kleur zijn mijn inspiratie bronnen.
Lichtval en contrast in materiaal en kleur geven karakter aan de objecten.
Het kan een creatie worden uitgaande van het menselijke lichaam of een constructie te gebruiken als wanddecoratie of interieurobject.
Aan mijn werk is te zien dat ik een bewonderaar ben van
een kunstenaar als Mondriaan.
Het werk is geschikt om de sfeer in het interieur te onderstrepen.
Ook in de werkruimte kan het de werklust positief beïnvloeden.
Als u meer over het werk wilt weten, kunt u contact met mij opnemen.

E-mail joke.mieloo@kpnplanet.nl
Tel.0643216067.

Geen opmerkingen: